درباره آکادمی سحر نادری

درباره آکادمی سحر نادری

آکادمی سحر نادری گریم و میگاپ یک موسسه آموزشی معتبر در زمینه‌ی گریم و آرایش حرفه‌ای و ارائه دهنده‌ی دوره‌های آموزشی مختلف در این زمینه است. این آکادمی با بیش از 13 سال سابقه درخشان و تجربه‌ی حرفه‌ای در زمینه‌ی گریم و آرایش، توانسته است به یکی از برترین و محبوب‌ترین مراکز آموزشی گریم و آرایش در ایران تبدیل شود. در این آکادمی، دوره‌های مختلفی در زمینه‌ی گریم و آرایش حرفه‌ای برای علاقه‌مندان و علاقه‌مندان به کار در این صنعت ارائه می‌شود. این دوره‌ها شامل آموزش‌های مختلفی در زمینه‌ی میگاپ، آرایش عروس، آرایش تخصصی، آرایش صحنه، آرایش خدماتی و… می‌باشد. همچنین، با توجه به نیازهای بازار کار، در این آکادمی دوره‌هایی نیز در زمینه‌ی هنر تاتو و آموزش طراحی ناخن ارائه می‌شود.

همچنین، با توجه به اینکه برخی از دوره‌های آکادمی سحر نادری آموزشی حضوری و برخی دیگر به صورت آنلاین ارائه می‌شوند، این آکادمی به دانشجویان خود امکان انتخاب روش آموزشی مورد نظر خود را می‌دهد. با داشتن امکاناتی مانند کلاس‌های آموزشی هوشمند و ارائه‌ی مدرک بین‌المللی، این آکادمی با ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در عرصه‌ی آموزش گریم و آرایش حرفه‌ای کسب کند.

درباره مدیر و موسس آکادمی سحر نادری

سرکار خانم سحر نادری مدیر و موسس آکادمی سحر نادری مراقبت و سالن زیبایی با ۲۰ سال سابقه کاری درخشان در حرفه آرایشی و زیبایی و همچنین ۱۳ سال سابقه مربیگری فنی حرفه ای میباشند.

ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و همچنین برد تخصصی در زمینه های :

  • مستر بولدبروز ( بیسیک و پرفکشن)
  • مستر پاودر بروز (بیسیک و پرفکشن)
  • مستر نانوریمووال
  • مستر سایکو بروز (پرفکشن)
  • مستر اسیستنت فیکانتور
  • رویال فینس میباشند.

 

درباره دوره های آکادمی سحر نادری

دوره‌های آموزشی گریم و میگاپ، به دانشجویان کمک می‌کنند تا در زمینه‌ی گریم و آرایش حرفه‌ای و خدمات زیبایی مهارت‌های لازم را بیاموزند. این دوره‌ها شامل آموزش‌های مختلفی در زمینه‌ی میگاپ، آرایش عروس، آرایش تخصصی، آرایش صحنه، آرایش خدماتی و غیره می‌باشند.

یکی از مهمترین مزایای دوره‌های آموزشی گریم و میگاپ، این است که به دانشجویان کمک می‌کند تا با قدرت خلاقیت خود، طرح‌های مختلفی را در زمینه‌ی آرایش و گریم ایجاد کنند و با استفاده از تکنیک‌های مختلف، آن‌ها را به واقعیت نزدیک کنند. با این دوره‌های آموزشی، دانشجویان می‌توانند مهارت‌های لازم برای شروع یک شغل در زمینه‌ی آرایش و گریم یا بهبود مهارت‌های خود در این صنعت را کسب کنند.

 

آموزش آرایش دائم دوره مایکروپیگمنتیشن کار با ماشین

میکروپیگمنتیشن یا آرایش دائم کاربرد گسترده ای در آرایش صورت از جمله ابرو، خط مو ، لب و چشم دارد و به دلیل راحتی آن مورد توجه بانوان قرار گرفته است. با توجه به علاقه بانوان به داشتن ظاهری زیبا در تمام طول روز میکروپیگمنتیشن طرفداران زیادی دارد و با داشتن مدرک معتبر فنی و حرفه ای به راحتی می توان در این زمینه به فعالیت خود ادامه دهید و کسب در آمد کنید.

سرفصل دوره ها:

  •  چشم و لب
  • بیسیک و پرفکشن

 

آموزش گریم تخصصی

در دوره آموزش گریم و میکاپ (متعادل سازی چهره)، یک روند کامل میکاپ و گریم جهت انجام آرایش صورت حرفه ای و زیبا برای تمام افراد به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به گریم و میکاپ از جمله: آموزش شناخت انواع فرم های صورت، آموزش کانتورینگ صورت بر اساس نوع چهره، آموزش تکنیک های روز گریم و میکاپ، آموزش کار با برندهای لوازم آرایش حرفه ای و نیمه حرفه ای و آموزش آرایش کامل صورت افراد با انواع چهره های متفاوت می شود. هنرجو در این دوره نحوه انتخاب بهترین لوازم آرایش بر اساس پوست های مختلف صورت را می آموزد.

سرفصل دوره ها:

  • بولدبروز
  • فیبروز
  • فی شیدینگ
  • پاودر بروز
  • فیکانتور
  • سایکوبروز
  • فیبرایت(مایکرونیدلینگ پوست)

برگزاری ورکشاپ های تخصصی آکادمی سحر نادری

برگزاری ورکشاپ های تخصصی سرکار خانم سحر نادری در آکادمی سحر نادری به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و کارگاهی برگزار می شود. برگزاری تعدادی از این دوره ها و کارگاه های آموزشی بنا به درخواست هنرجویان در بعضی ماه های سال در شهرستان ها هم انجام می شود. سرکار خانم سحر نادری مدیر و موسس آموزشگاه مراقبت و سالن زیبایی با ۲۰ سال سابقه کاری درخشان در حرفه آرایشی و زیبایی و همچنین ۱۳ سال سابقه مربیگری فنی حرفه ای میباشند.

 

دیدگاه خود را بنویسید

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد.